zaterdag 25 februari 2012

Enkele dagen trager leven

We zijn net terug van enkele daagjes Ardennen.  Wat trager leven, wat meer aandacht en tijd voor elkaar en natuurlijk ook wat meer foto's nemen.  Geniet u even mee:



 
 
 


Van lange wandelingen worden kindjes erg moe... 
... maar eens terug binnen was ze weer klaarwakker
om samen met papa pudding te maken met speculaasjes en chocolaatjes: mmm!


Natuurlijk hebben we ook veel spelletjes gespeeld.
Hierboven wint ze net Appeltjes plukken
en hieronder spelen we Carcassonne junior.



We zaten pal in het centrum van een piepklein dorpje in de Ardennen. Naast ons huisje was het jeugdcentrum, met brede oprijlaan, rode postbus en een toffe speeltuin. Na 5 minuutjes spelen verscheen er plots een jonge vrouw voor het raam van het jeugdcentrum. Hmm, de poetsvrouw waarschijnlijk.  Na nog eens 5 minuutjes kwam er een lachende man bijstaan. Ze deden verder waarmee ze bezig waren. Nog wat minuutjes later reed de man zijn auto tot vlak aan de "speeltuin" om hem te gaan kuisen.  Oeps, speeltuin of voortuin? :-)


2 opmerkingen:

  1. Hallo, bedankt vvor de reactie op mijn blogje.
    het patroon van mijn wikkeldekentje vond ik hier: http://www.kallou.fr/blog/les-moutons-presentent/
    er zijn nog hele mooie stpullen te vinden, ik kocht er ook een heel leuk patronenboek voor babytjes van.Maar mijn Frans is niet zo goed dus maakte ik er nog niet veel uit.
    Groeten katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wauw zeg, daar staan inderdaad nog mooie dingen tussen! Super merci voor de link! Ik zou er nooit opkomen om in 't Frans naar zoiets te zoeken. Weeral een schat bij ontdekt dus :-)

      Verwijderen