zaterdag 18 februari 2012

Spiegeleitjes

Enkele weken geleden zag ik hier en hier prachtig vilten eet-speelgoed.  Wauw!  Dat wou ik ook wel eens proberen!  En dus bevoorraadde ik me met vilt in verschillende kleurtjes.

Ik zou beginnen met een spiegeleitje.  Het in het rond stikken was niet zo gemakkelijk maar het is me toch gelukt om geen enkele keer buiten het eigeel uit te komen.  :-)  Verder wou ik nog boterhammetjes maken en droomde ik zelfs al van een pizza met pizza-beleg.

Tot hiertoe is het enkel bij wat spiegeleitjes gebleven want de dochter vond het niet zo tof.  Ondertussen bezochten we Technopolis en ook daar heeft ze slechts heel eventjes haar pizza met vilt belegd.  Tja...  Dan heb ik maar 2 vilten spiegeleitjes meegegeven naar de klas en daar is het gelukkig wél een groot succes.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen