vrijdag 16 maart 2012

Kappertje spelen

De laatste weken kan de dochter er echt van genieten om "kappertje" te spelen.  Ik mag dan iets nieuws uitproberen op haar haartjes.  Binnenkort gaan we er wel een stukje van laten knippen want het ochtendritueel van haartjes kammen wordt helaas steeds pijnlijker.  Dus nu moeten we nog even genieten van haar lange lokken.




Deze keer ga ik ze laten knippen.  De vorige twee keer heb ik het zelf geriskeerd maar toen was ik telkens van plan er maar een beetje af te knippen en eindigde ze met een kort koppeke.  Van haar eerste knipbeurt heb ik trouwens foto's genomen.  Toen was ze net geen 10 maand oud.  In putteke winter nog wel, ineens met een blote nek. 


Voor: het geboorte-baby-haar




Geknipt en blijven knippen, om alles gelijk te krijgen.
Het was al bijna droog tegen dat ik klaar was!



Goh, het lijkt wel gisteren en ondertussen is ze al 3 jaar.  Wat gaat het toch snel...

1 opmerking:

  1. :-) het is een plezier om dat met je meisje te doen. Tot nu toe heb ik twee jongens rondlopen en die gaan echt geen kappertje willen spelen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen