dinsdag 24 april 2012

Kasteel

Elke dag wandel ik na het naar school brengen van de dochter langs de bakker.  De winkelbediende kent me ondertussen al goed en dagelijks maken we een praatje.  Gisteren vroeg ze of onze dochter Dora kent.  Haar dochters zijn al wat ouder en hadden nog een Dora-kasteel staan waar niet meer mee gespeeld werd maar te veel plaats in nam.  Ze wou het naar het containerpark brengen maar wou eerst toch even polsen of ik het niet gratis wou meenemen.  Dus reed ik de volgende dag met de auto tot vlak voor de deur van de bakker.  En dat was wel nodig, want wat een gi-gan-tisch kasteel !!!

Onze kindjes zijn er zot van.  De zoon heb ik heel de dag niet gehoord, zo druk aan 't spelen.  En de dochter wou vanavond zelfs niet gaan slapen, da's ook de eerste keer!
Er zijn 4 popjes: Dora, Diego, Boots en grandma.  Er is een douche, een bad, toilet, tafel met 4 stoelen, schatkist, spiegel en een schild.  Er is zelfs een ingebouwde kast met geheime bergplaats!  En als je er batterijen insteekt, zou het toverstokje met ster ook nog de deuren automatisch laten opengaan.  Jaja, ik ben fan.  Want het leverde hier uren speelplezier!

Geniet u even mee van dit heerlijke speelgoed:




7 opmerkingen:

  1. Daar zullen ze zeker veel plezier aan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je dat kon krijgen. hier is DORA onbekend. Maar het ziet er een leuk kasteel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Dora onbekend? Echt? Bij ons is dat dagelijkse kost!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Katrien, binnen een paar jaar zal je Dora wel kennen; is eerder iets voor meisjes. Al zijn haar neefje Diego en vriend Boots ook wel aansprekend voor jongens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je dit kreeg. Dat is inderdaad super leuk voor kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve mevrouw van de bakker!
    Mijn zus is vorig jaar met zo'n houten poppenhuis afgekomen, haar collega wou dit ook gewoon naar het containerpark brengen!
    De vorige eigenares heeft zich wel bezig gehouden met alles wat er bij was te benoemen met een viltstift ;-)
    Maar ik ga eens zien of ik het kan oplossen met de spulletjes te overschilderen :-)

    Hier vindt de zoon Dora en Diego ook super (wordt 5 in juli), hij kan al een heel deel Engelse woorden ook door dat programma, zo raar om dat uit zo'n kindermondje te horen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. diego spelletjes diego spellen en nog veel meer. Spelen diego spellen om je favoriete minispelletjes te kunnen spelen, of speel gratis diego spellen online met flashplayer

    BeantwoordenVerwijderen