zondag 26 augustus 2012

Mijn vakantiegevoel

De vakantie loopt stilaan op zijn einde wat maakt dat ik hem meer en meer wil vasthouden.  Nog even genieten van een leven zonder ochtendrush.  Nog even genieten van alle dagen dochterlief in huis, ook al is dat heel vermoeiend want ze is wakker van 7u tot 21u (zonder middagdutje) terwijl ik als zwangere toch wel meer nood heb aan slaap en rust.  Gelukkig kan ze haar - als het echt moet - een uurtje stil bezig houden met boekjes lezen terwijl grote broer slaapt zodat ik een beetje kan rusten.  Maar dat is gemiddeld slechts 1 keertje per week nodig.
En wat zal ik haar weer missen vanaf 3 september.  En zoonlief gaat haar waarschijnlijk nog meer missen.  Want zie ze eens genieten van hun vakantie samen:

Nadat ik wat stoelen had horen verplaatsen, ging ik eens piepen:
ze hadden zichzelf geïnstalleerd.

Broer speelt poppenkast voor de zus.

 Ze duwt hem voort op de tractor,
ook al vindt hij dat niet altijd even leuk.

Ze is zijn grote voorbeeld en zijn bron van inspiratie.
Rolt de zus met haar ogen, een minuut later doet hij het achterna.
Leert ze pop piano spelen, ook broer zal dat even later proberen.


Wat gaat dat manneke zich vervelen vanaf 3 september...

Maar nu nog even genieten,
van de vakantie,
van elkaar,
van een uitstapje.


Drie rivieren in Rumst: mooi park met toffe speeltuin.


Mijn vakantiegevoel is een initiatief van Mamarina
Meer "mijn vakantiegevoel" bij Een huis in de straat, @ Yane, Sweet Sienna Hope, Miss Creatuurtje, It's Miek, Elise's blog, ... 
De volledige lijst vind je bij Mamarina.

3 opmerkingen:

  1. Ja, hij gaat haar zeker missen! Wat leuk dat ze zo goed met elkaar op kunnen schieten :)
    Wel fijn dat jij wat meer rust krijgt. Dara heb je als zwangere ZEKER behoefte aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De ochtendruch, nee daar kijk ik ook niet naar uit.De druk weer op de ketel, maar je hebt gelijk eerst nog even genieten van elkaar.
    Wat een leuke foto's alweer, doen je telkens beseffen wat een heerlijk leventje we hebben met die prachtige kinderen en al dat moois rondom ons, zomergeluk :)

    BeantwoordenVerwijderen