donderdag 11 oktober 2012

Mandala designer

Enige tijd terug vond ik deze Mandala designer in de kringwinkel.  Mijn nieuwsgierigheid bracht ze mee naar huis.  Moest ik nu 6 of 7 jaar zijn, ik zou wellicht zoiets aan de Sint vragen.  Met mijn Modewijzer heb ik destijds urenlang getekend en gekleurd.  Al zijn dit geen poppen in verschillende jurken, het zal menig tekengraag meisje wel aanspreken.



De doos ziet er prachtig uit. 
Een beetje overdreven prachtig want zo'n mooie tekeningen heb ik helaas niet kunnen maken. 
Je hebt allereerst een superscherp potlood (of stift) nodig en dan nog...


Het bijhorende papier past wel mooi in de vorm en het sjabloon ook.


In de handleiding op de binnenkant van de doos staat alles mooi uitgelegd.


Met zelfs nog verschillende voorbeelden.


Maar zo'n mooie creaties als op de doos kan je er toch niet mee maken. 
Sommige gaatjes in het sjabloon kan je gewoon niet tekenen, zelfs niet met een ultra scherp potlood...


Vooral de grote lelie en de diertjes als de vlinder en het lieveheersbeestje kwamen niet tot zijn recht.


Jammer want het is van Ravensburger en dat staat normaal gezien toch altijd garant voor kwaliteit.  Maar misschien is een 6-jarige vlugger tevreden en helemaal niet zo kritisch als ik?

5 opmerkingen:

  1. Yane heeft ook een gelijkaardige Manadala en echt een groot succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooit, lang geleden, kreeg ik iets gelijkaardigs van de Sint en ik was toch ook een beetje teleurgesteld...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jammer dat het niet lukt zoals verwacht. soms is dat zo met speelgoed hé.
    maat ik zou hetvroeger ook gevraagt hebben. modewijzer heb ik zelf ook versleten; hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat ken ik nog, de goede oude tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij hebben we hier ook wel eens zoiets in huis gehad. Of wellicht ligt het nog ergens op zolder? ;) Maar de kids waren er toen nog te klein voor.
    Al heb ik zelf ook heel wat mandala's getekend (maar niet met zo'n ding, gewoon uit mijn hoofd).

    Ik denk overigens dat 6 jarigen vast niet zo kritisch zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen