donderdag 15 augustus 2013

Moederdag

Ik ben blij dat ik mama ben, een fiere mama van 3 schatten van kinderen!
En wat is het leuk om op moederdag niet vergeten te worden.  Manlief had het originele idee om een luster te knutselen, samen met de kindjes.





 
In karton de letters mama uitgeknipt en die dan laten schilderen door Mie Fantasie en Wielfreak.  Hoe hij het in elkaar heeft gezet, weet ik niet.

Voor mijn eigen moeder maakte ik dit bloemstukje:



Nog een gelukkige moederdag aan alle mama's!

3 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooi en origineel cadeau kreeg je van jouw kinderen en man.
    Wij vieren Moederdag normaal gezien niet op 15/8, toch kreeg ik zelfgemaakte cadeautjes van mijn kinderen. Een theelichthoudertje en versierde zakdoekdozen. Lief hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Da's nog al eens een origineel moederdagkado!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh zo origineel en vol liefde! Aangezien de dochter hier verjaart op 15 augustus, verdwijnt moederdag een beetje naar de achtergrond die dag en vieren we het iets later.

    BeantwoordenVerwijderen