donderdag 19 september 2013

Duplo doolhof

Een hele woensdagnamiddag regen.  Dan moesten we ons binnen maar amuseren!  Pinterest bracht het idee, mama voerde het uit en de kindjes vonden het heel plezant om mee te spelen.


Nodig: een duplo-bouwplaat, bouwstenen (of lego) en een klein rond balletje.
Een knikker was net iets te groot om tussen de muren te geraken.


Mie Fantasie bewoog het bord zodat het balletje door het doolhof rolde. 
Wielfreak stuurde het balletje liever met zijn vinger.
Elk op zijn manier; ze vonden het allebei super tof!

5 opmerkingen:

  1. Tof idee! Dat zal ik eens prepareren tegen dat dennis van school komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er cool uit, gaan we ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super idee! Wij hadden vroeger de houten versie thuis :-).
    Op welk 'bord' heb je dat trouwens gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. goh Tine, ik heb het 10 weken geleden gerepind van iemand van mijn volgers.
      Het stond op mijn bord: "leuke ideetjes voor de kindjes"
      http://www.pinterest.com/villaspeelmama/leuke-ideetjes-voor-de-kindjes/

      Verwijderen
  4. Oh, die moet ik onthouden. Of misschien moet ik ook eens gewoon zo'n bord maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen