vrijdag 21 maart 2014

Binnenkijken: onze keuken

Toen ons huis te koop stond en we het kwamen bezichtigen, werden mijn man en ik instant verliefd op de prachtige retro-tegeltjes in de keuken.  Recht uit de jaren '70!



We kozen behangpapier dat helemaal bij die stijl aansloot: 



Deze bloemmotieven waren er in verschillende kleuren 
maar omdat de tegeltjes oranje waren en de vloer groen, 
was de keuze vlug gemaakt.
We vinden het nog steeds heel mooi.

Een boekenrek voor mijn kookboeken maakt dat ze binnen handbereik staan tijdens het koken. 
(Mijn bakboeken gebruik ik minder dus die staan in de boekenkast)
Ook de radio staat daar op die plank buiten bereik van grijpgrage kinderpollekes.

We mochten de oude luster van mijn ouders gebruiken die in de jaren '80 in hun salon hing:


Zo hebben we een gezellige en warme keuken ondanks het feit dat er nooit zonlicht binnenkomt doordat het enige raam op het noorden is gericht.  We komen er graag in thuis!

2 opmerkingen:

  1. Super mooi geheel en heel die luster maakt het helemaal af. Very vintage of retro if you like.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou me ook helemaal thuis voelen in jullie keuken! Ik ben fan van oranje, groen én retro, super dus!

    BeantwoordenVerwijderen