dinsdag 1 maart 2016

Binnenkijken: sfeervolle retro-details


Ik ga nooit bewust op zoek naar interieurspulletjes.
Ze komen toevallig op mijn pad 
en dan krijg ik een instant coup-de-foudre.
Alles in mij schreeuwt dan: "dat móet ik hebben!"
En geef me geen ongelijk: 
deze prachtige retro-spulletjes geven ons interieur een extra toets:




Zeker nu we in de donkere wintermaanden extra veel binnen zitten,
kan ik echt van genieten van die schoonheid rondom mij.
Heb jij dat ook met bepaalde details in jullie huis?

4 opmerkingen:

  1. Oh, allemaal om ter mooist! Wij hebben net retro tegeltjes gekozen voor onze nieuwe badkamer, zo benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel! Oh, spannend zo nieuwe badkamertegeltjes. Succes!!

      Verwijderen
  2. Oooooh!!! Ik ben verliefd op jouw lampen!!!!! Zalig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook, prachtig, hè. Dank je voor je reactie!

      Verwijderen