dinsdag 22 april 2014

Blogdate met de kindjes van Mie Katoentje

Mie Katoentje en ik hebben wel wat met elkaar gemeen:
  • We zetten ongeveer tegelijkertijd onze eerste stappen in blogland
  • We houden allebei van naaien
  • We hebben allebei een dochter van vijf, een zoon van drie en nog een een-jarige
    (zij een zoontje en ik een dochtertje)
We ontmoetten elkaar al een eerste keer in september vorig jaar toen we samen stof gingen uitkiezen voor mijn vossenkleedje.  Dat klikte direct en nu gingen we onze kindjes ook met elkaar laten klikken ;-)

We prikten een datum en spraken af in de natuurspeeltuin in de Averegten.  Het werd een super toffe dag: het zonnetje scheen zalig, de kindjes amuseerden zich met elkaar en wij konden gezellig babbelen achter de jongsten lopen.










Leuk hè, zo'n speelkameraadjes!  
Zelfs de broeken zijn bijna even vuil ;-)

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij waren er ook ergens vorige week. Gelukkig gingen we eerst eten, anders hadden we vast het Boshuis niet meer ingemogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig hoor, altijd leuk met leeftijdsgenoten op pad en dan lekker vies worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was supergezellig, voor herhaling vatbaar ;-) En damn, ik ben nog steeds niet de 324(!!!) foto's doorworsteld die ik daar trok, maar ze komen er aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hobbeldonk is echt geweldig, hè. Wij komen daar ook regelmatig :-)

    BeantwoordenVerwijderen