zondag 15 april 2012

De buit

Mijn eerste stoffenspektakel stond al maandenlang aangeduid op mijn kalender.  Vandaag was het dan eindelijk zo ver.  Maar jongens, wat een volk!  Zo druk!  Hoe drukker het is, hoe minder ik koop.  Maar toch heb ik enkele mooie stofjes verzameld:


Vergeet ik nog de tweede foto op te laden, om een tovenaarskostuum met hoed te maken voor carnaval.  Hoe ik dat ga doen, weet ik nog niet, maar ik kon de stof niet laten liggen, zo mooi: blauwe satijn en doorschijnende lichtblauwe stof met gouden sterretjes voor erboven.

 

Het wasmachien zal dus extra toertjes draaien de komende dagen.  Een vraagje: wassen jullie een kanten boordje ook voor?

3 opmerkingen:

  1. mooie stofjes, ik was enkel de stoffen voor, nooit de boordjes. en nog nooit iets voorgehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke stofjes, en dat ene stofje is net niet hetzelfde als hetgeen ik kocht ... net even goed bestudeerd. Als de boordjes een andere kleur hebben dan de stof waar je ze op gaat verwerken, zou ik ze toch voorwassen. Kwestie van geen afgegane kleuren te hebben ...
    En trouwens, hoe meer volk hoe minder je koopt ... da's goed voor uw portemonnee!

    BeantwoordenVerwijderen