vrijdag 17 augustus 2012

Doe-het-zelf-memobord

Allereerst wil ik vermelden dat mijn zus hier met de eer mag gaan lopen.  Ze heeft zelf een memobord gemaakt en ik mocht het met jullie delen.  Een bord waar je met krijt op kan schrijven én waar je magneten aan kan hangen, of zelfs magnetische fotokadertjes. 
Wel, ik moet zeggen dat het chique is.  In 't echt zelfs nog 100x mooier dan op de foto.



Zelf ook zoiets maken?
- Men kope in de kringwinkel een grote fotokader en enkele kleine fotokadertjes.
- Men haalt de vieze oude fotootjes eruit.
- Men verft de rand van de fotokaders in een kleur naar keuze.
- Men verft 3 lagen magneetverf en 2 lagen "schoolbord"verf op de binnenkant van de grote fotokader
- Men bevestigt magneten aan de achterzijde van de kleine fotokadertjes

en klaar!

6 opmerkingen:

  1. Erg mooi! Zoiets wil ik ook nog eens maken.
    Handig zo'n zus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuk idee!!! dat ga ik in de toekomst een keertje pikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof idee ! En recycle, kan alleen maar goed zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaa zoiets wil ik ook nog maken, maar eerst project speelgoedkist! :) Die dingen zijn zooooo duur! :P Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen