maandag 9 juli 2012

Mijn vakantiegevoel

De voorbije week heb ik vaak een vakantiegevoel gehad.  Dat kwam voornamelijk door de hoge temperaturen.


Door de warmte ga je wat trager leven, dingen buiten doen die je normaal enkel binnen doet.  Trager leven en buiten leven, da's 100% vakantie!


Gisteren zijn we nog naar Hei-kermis geweest.  Daar ga ik al van kindsaf naartoe op elke 2e zondag van juli.  Daarmee is de vakantie jaarlijks goed en wel ingezet; zonder zou de vakantie nog niet echt ingewijd zijn; zoals ik geen Kerstmis kan vieren zonder kerstboom of geen Pasen zonder chocolade.
De kindjes hebben er ook van genoten, het was een avontuurlijke uitstap met heel de familie!



We begonnen heel rustig op de paardenmolen.


De dochter viste voor het allereerst zelf een eendje (hier nog met hulp van opa).


Ik stond versteld toen dochterlief vroeg voor een ritje in die super snelle draak.  
Ze genoot ervan en wou onmiddellijk nog eens!


Ook de "rappe rups" kreeg haar primeur.  Ze wou ook nog in de botsauto's en in de vliegertjes maar dat hebben we haar maar wijselijk uit haar hoofd gepraat ;-)



Mijn vakantiegevoel is een initiatief van Mamarina
Meer "mijn vakantiegevoel" bij Een huis in de straat, @ Yane, Sweet Sienna Hope, Miss Creatuurtje, It's Miek, Elise's blog, ... 
De volledige lijst vind je bij Mamarina.

5 opmerkingen:

  1. Zelf eendjes vangen ... het is zo simpel niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uw zoontje was precies niet gerust op de paardenmolen. Ocharme... Voor uw dochter daarentegen kon het precies niet snel genoeg gaan. Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, trager doen. Dat hoort erbij...even lekker wat relaxter zijn :)
    En wat een gezellig dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zag er toch plezant uit en leverde ook mooie foto's op!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat tof een kermis om de vakantie mee te starten!!

    BeantwoordenVerwijderen