zaterdag 28 juli 2012

Mijn vakantiegevoel

Wat een drukke maar oh zo leuke week!!
Dit was echt vakantie.  Na 2 weken thuis zitten met zieke kindjes konden we eindelijk eens buiten komen en ook het zonnetje was van de partij!  De zon werd een beetje te dominant dus waagde de zwangere (lees: puffende) mama en haar kroost zich enkel in de voormiddag buiten.  Zo kwamen we dinsdag om 9u al terug van de markt, liepen we woensdag om 10u al weg uit de speeltuin van de Averegten (na ruim een uur speelplezier), zochten we vaak verkoeling in het water:




en genoten we ervan om buiten te ontbijten.
(nota aan mezelf: die brooddoos was trouwens een goeie truk om hen iets te doen eten)



Ook pop kreeg een verfrissende duik in het water.


 

Tot slot laat ik u ook nog even kennis maken met onze nieuwe huisdieren (Hans en Grietje)
en met de erwten-plukkende prinses:


 



Mijn vakantiegevoel is een initiatief van Mamarina
Meer "mijn vakantiegevoel" bij Een huis in de straat, @ Yane, Sweet Sienna Hope, Miss Creatuurtje, It's Miek, Elise's blog, ... 
De volledige lijst vind je bij Mamarina.

7 opmerkingen:

  1. ik krijg toch elke keer zo'n zin om ook in een zwembad te duiken:-D goed dat je niet de hete zon in gaat nu je zwanger bent. En wat fijn dat de kids ook eindelijk echt konden genieten! Ziek zijn in de vakantie is wel heel vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik smelt altijd voor het guitig snoetje van u zoon ( en die is volgens mij nergens bang van, alles is top voor die mannen, tja je weet het hé ik heb hier zo ook eentje)
    Oooo je prinses in de tuin, dat is er echtje eentje om in te kaderen, zo lief, en nu samen op zoek naar de kikker (=prins) :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die prinses in de tuin is er eentje om in te kaderen! Zoooo mooi!
    Wat een zalige vakantie-foto's!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk deze vakantiefoto's !!!
    En je prinsesje is superlief..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh, het moet met die warmte helemaal niet leuk zijn met dat buikje.
    Maar die indjes genieten er duidelijk wel van. :-)
    en binnenkort wil ik ook kipjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke week met eindelijk dat zonnetje, al ben ik ook blij dat het nu terug een beetje frisser is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig hebben jullie daar een plekje met schaduw. Toffe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen