dinsdag 8 mei 2012

Rustende priemen in Duffel

De priemen liggen eindelijk stil in Duffel.  Wat is de brug kleurrijk en zacht geworden!
Op 22 april was het officiële opening van de gebreide brug en werd er een gebreid wapenschild van Duffel onthuld: prachtig!

duffel1

Ondertussen is het helaas verdwenen.  Ik ben mijn foto's in het laatste weekend van april al gaan trekken en toen hing het er nog mooi te wapperen. Gestolen of eraf gewaaid en in de Nete beland?  Jammer want het was echt heel mooi.  De rest van de breiwerkjes zijn wel nog intact.

Mijn lapje heeft ondertussen gezelschap gekregen:


duffel2

Het resultaat is heel kleurrijk en oogt zo gezellig:

duffel6

duffel4

duffel5

duffel8

duffel9

duffel9a

duffel9b duffel9c

duffel9d

duffel9e

Er waren nog zoveel breiwerkjes over
dat de verkeersborden en het naburige parkje
ook nog konden worden opgepimpt: 

duffel9f

duffel9g

duffel9h

3 opmerkingen:

  1. Zondag ben ik de brug gaan bewonderen. Er was dan ook een handwerkmarktje in Duffel en maakte van de gelegenheid gebruik. Het schild weg is wel jammer van dat werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk hé! Jammer dat het schild weg is ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha, ik ben daar zondag ook gepasseerd, super hé, ons Liv was er helemaal wild van.

    BeantwoordenVerwijderen