maandag 25 januari 2016

Grote schoonmaak in mijn blog

Een nieuw jaar, een nieuw begin.
Ik deed grote schoonmaak in mijn spelletjeskast,
friste de fotomuur op met enkele sprekende foto's
en maakte ook het naaikot overzichtelijker.

Grasduin gerust in de vernieuwde pagina's
en laat me weten wat je ervan vindt.
Ik ben vooral heel tevreden van de spelletjeskast,
zo is ze echt wel overzichtelijk.

Eind vorig jaar las ik het bekende "Blogboek" van Kelly Deriemaeker.
Ik vond er wel goede tips in staan.
Sindsdien heb ik weer meer plezier in het bloggen.


Neem dus maar eens een kijkje in de tabbladen hierboven.
Zo'n grote schoonmaak, dat geeft toch altijd veel voldoening.
En deze keer zetten mijn kinderen het binnen het uur niet terug overhoop ;-)

10 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan! Ben jij ook zo fan van de Haba spelen? Ooit tipte een vriendin mij voor het Boomgaardspel. Ze had gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! Van sommige Haba-spellen ben ik grote fan. 'Boomgaardje' is inderdaad een topper. En er zijn er nog toffe, bvb. 'Slot Sidderstein'. Maar ik heb ook al enkele mindere gezien, zoals 'Dobbeldoggen', of 'Zo sterk als een draak'. Selecta-spellen zitten doorgaans ook goed in elkaar. Maar ook van bvb Ravensburger kunnen er al eens leuke tussen zitten.

      Verwijderen
  2. Ooo dat boek! Dat heb ik in december voor mijn nichtje (zij woont trouwens in Antwerpen) gekocht als cadeau, maar ik had het liever zelf gehouden ;P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, je hebt hem toch eerst gelezen voor je hem cadeau gaf? ;-)

      Verwijderen
  3. De lente-schoonmaak ziet er heel goed uit, heel overzichtelijk! Misschien moet ik me dat blogboek toch ook eens aanschaffen, mijn blog kan ook wel wat opfrissing gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! Het boek had het niet zozeer over opfrissen maar voornamelijk over je bloginhoud.

      Verwijderen
  4. Netjes! Dat boek zorgde hier ook voor een opflakkering, maar niet meer dan dat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen